Alla inlägg den 9 december 2014

Av johanochellenpaolikastallen - 9 december 2014 08:00

Forlat mina vanner, men detta kommer bli en fotoexplosion!
Whitsundays var fantastiskt! Jag var pa en segelbat i tre dagar med snorkling, fest och lite dyk. 

Detta var forsta stallet vi stannade pa. Underbart vackert.
 

Har ar jag med dykutrustningen. I bakgrunden ser ni var bat Apollo. Vatdrakten var pa sa fort man var i vattnet pa grund av de farliga maneterna. Nar jag snorklade simmade en skoldpadda bredvid mig, valdigt frackt!


Andra dagen stannade vi vid den kanda Whitehaven Beach. Sanden kanns ungefar som Kungsornens vetemjol special.

 


Solnedgangarna fran baten var nastintill magiska. Baten vi var pa var riktigt kass och likasa personalen pa den. Jag hade anda jatteroligt for att vi var en harlig grupp pa baten.


Pa morgonen var vattnet helt stilla.    


Sista dagen snorklade jag med dessa enorma fiskar som nafsade pa mig. Om jag ser radd ut, sa var det for att jag var det. 

 

Trots fotoexplosionen ar detta bara ett fragment av mina bilder fran dessa tre fina tre dagar! Det var nice sa att saga.

Presentation


Nu beger vi oss äntligen ut på vår resa i delar av Oceanien och Sydamerika!
Vi ska försöka lägga upp lite bilder och kanske skriva en skvätt.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards